Türkiye Sigorta 1 yaşında

Sigortacılığa yeni bir soluk getiren Türkiye Sigorta 1 yaşında.

2021 Temmuz sonu itibarı ile, hayat dışı prim üretimi 6 milyar TL, hayat prim üretimi 2 milyar TL, BES fon büyüklüğü ise 40,7 milyar TL’yi bulan Türkiye sigorta, 40 bölge, 11,6 milyon tekil müşteri, 8.250 dağıtım ağı ve 5.950 çözüm ortağına sahip.

Genel Müdür Atilla Benli, 3 aylık kısa bir sürede bir araya geldiklerini söyledi. Ekosistem içerisinde ki tüm paydaşlarını 10.000’leri geçtiğini söyleyen Benli, birleşmenin gerekçelerinin Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emekliliğin en önemli hedeflerine dönüştüğünü belirterek devamla şöyle dedi; “Sürdürülebilir liderlik için önümüzde ki 5 yıl içerisinde hedefler belirledik. 500 ile 700 arasında küçük aksiyon planları ile yol almayı düşünüyoruz. 2023’e geldiğimizde sürdürülebilir liderliği pekişmiş bir sigorta markası olmak istiyoruz. Türk sigorta sektörünün bir öncüsü olmayı hedefliyoruz.”

‘Gücü, adında’ sloganı ile 7 Eylül 2020 tarihinde yola çıkan ve vaadini, ‘sigortacılığı sonradan önceye taşımak’ olarak ifade eden Türkiye Sigorta; birinci kuruluş yıl dönümünde liderliğini pekiştirmenin gururu ve heyecanını yaşıyor. Türkiye Sigorta’nın yıl dönümü vesilesiyle yayına girecek reklam filmlerinde ise marka yüzü olarak Timuçin Esen rol aldı.

Türk sigorta sektörünün lider şirketi Türkiye Sigorta kuruluşunun 1.yılını kutluyor.

Türkiye Sigorta’nın birinci kuruluş yıl dönümü vesilesiyle düzenlenen basın toplantısında, 7 Eylül 2020 tarihinde, Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla düzenlenen lansmanının ardından geçen sürede kat edilen yol değerlendirildi. Aynı zamanda, şirketin kuruluş yıl dönümünde yayına girecek reklam filmleri serisi; filmlerde rol alan ve yeni marka yüzü olan ünlü oyuncu Timuçin Esen ile birlikte tanıtıldı.

Toplantının ev sahipliğini üstlenen Türkiye Sigorta Genel Müdürü Atilla Benli; Türkiye’de sigortacılık hizmetlerinin daha geniş kesimlere ulaşması konusunda önemli bir misyon üstlenen şirketimiz, dünyada örneği bulunmayan çapta bir birleşmeyi, rekor bir sürede tamamlamanın yanı sıra henüz ilk yılında gerek kurumsal
gerekse finansal performans anlamında imza attığı başarılarla da verdiği tüm sözlerin arkasında durduğunu kanıtladı.” diye konuştu.

Benli, “Kurulduğumuz ilk gün de söylediğimiz gibi Türkiye Sigorta, ülkemizde sigorta sektörünün büyümesine itici güç olmak üzere hayata geçti. Sigorta algısının dönüşümü, sigortanın çok daha geniş kesimlere ulaşması ve bankacılık dışı finansal sektör büyüklüğünün dünya ortalamaları düzeyine erişmesine katkı sunma konusunda çok önemli bir misyonla yola çıktık. Sektör olarak ülkemizdeki sigorta algısını dönüştürmek ve sigorta açığını kapatmak için hepimize büyük görevler düşüyor. Gerekirse kapı kapı dolaşıp insanlara sigortanın önemini anlatmamız lazım. Biz Türkiye Sigorta olarak bu konuya milli bir görev olarak bakıyoruz. Müşterilerimizin yaşamlarına değer katarken, ismimizden aldığımız sorumlulukla ve sektörün lider şirketi olarak sadece kendi pazar payımızı artırmaya değil,
pastayı topyekûn büyütmeye ve sigortacılığı hak ettiği konuma taşımaya odaklanıyoruz
” dedi.

EKOVİZYON DERGİ – ekovizyon.com.tr

Facebook Comments

POST A COMMENT.