P&G Türkiye, TFF ile sponsorluk anlaşması imzaladı

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sporun en büyük destekçilerinden P&G, Türkiye Futbol Federasyonu ile Gillette ve Ariel markalarının dahil olduğu özel bir sponsorluk anlaşmasına imza attı. Yapılan anlaşma kapsamında Gillette, Türk Milli Futbol Takımı Erkek Bakım Markası olurken; Ariel, Kadın Futbol Takımına, P&G ise Milli Takım Tesislerine sponsor oldu.

Türkiye’de 30. yılını kutlayan Procter&Gamble (P&G), spora ve sporcuya desteğini Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile imzaladığı özel sponsorluk anlaşması ile sürdürüyor. P&G markalarının dahil olduğu sponsorluk anlaşması kapsamında Gillette, Türk Milli Futbol Takımı Erkek Bakım Markası; Ariel, Kadın Futbol Takımının Resmi Sponsoru; P&G ise Milli Takımlar Kamp ve Tesislerinin Resmi Tedarikçisi oldu. Temmuz 2019’a kadar geçerli olacak sponsorluk anlaşması, Milli Takımların tüm alt kategorilerini kapsayacak.

Riva’da bulunan Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde gerçekleşen sponsorluk anlaşması imza törenine TFF Başkanı Yıldırım Demirören, P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim ve Milli Takım oyuncuları katıldı.

Törende konuşan TFF Başkanı Yıldırım Demirören, “Avrupa’nın en büyük altıncı ekonomisine sahip olan Türkiye Futbol Federasyonu, yeni ve daha büyük sponsorlarla buluşma misyonunu bugün taçlandırıyor. Bu anlaşmanın Milli Takımımızın, Rusya’daki 2018 Dünya Kupası’na katılımı için itici güçlerden biri olacağına yürekten inanıyorum. Ariel’in sponsorluğunu yapacağı kadın futboluna da özel bir paragraf açmak istiyorum. Geçen hafta Türkiye’nin yanı sıra Danimarka, İngiltere, Almanya, İspanya ve Polonya’da 13 ve üstü yaştaki 4 bin genç kızla yapılan bir araştırmanın sonuçları açıklandı. Bu araştırmaya göre; futbol oynayan genç kızların öz güvenlerinin diğer popüler spor branşları ile uğraşanlardan çok daha yüksek olduğu ortaya çıktı. Ayrıca UEFA, 2022’de futbolun genç kızlar ve kadınlar arasında 1 numaralı spor dalı haline gelmesini hedefliyor. İnanıyorum ki, Ariel ile bugün yaptığımız sponsorluk anlaşması, Türkiye’de de futbolun kadınlar arasında 1 numaralı spor branşı olmasına büyük katkı sağlayacaktır. Türk kadını, futbolda da dünya markası olacaktır” dedi.

“Türkiye’de spora olan desteğimizi, futbol ile birlikte daha geniş kitlelere taşıyor olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz” diyen P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu açıklamasını şöyle sürdürdü: “Uluslararası Olimpiyat Oyunları sponsorluğumuz başta olmak üzere dünyada spora en çok destek veren kurumlardan biri olarak, Türkiye’de de spora ve sporcuya desteğimiz devam ediyor. Bildiğiniz gibi daha çok yeni 30

genç sporcuya olimpiyat yolunda verdiğimiz desteği kamuoyu ile paylaştık. Bugün, TFF ile imzaladığımız iş birliği anlaşması ise Türkiye’de futbola desteğimizin ilk adımı olması açısından bizim için değerli. Futbolun, Türk insanı için yerinin ayrı olduğunun farkındayız. Yaşamlara dokunan ve yaşamları iyileştirmek için çalışan bir şirket olarak, Gillette, Ariel ve diğer markalarımızla birlikte Türkiye’de artık futbolseverlerin de yanındayız.”

Ekovizyon Dergi/ekovizyon.com.tr

Facebook Comments

POST A COMMENT.