Çin ile Singapur arasındaki deniz-kara ticaret koridoru erişimini dünyanın 106 ülkesinin ve bölgesinin 304 limanına çıkararak İpek Yolu’nun Ekonomik Kuşağını ve 21. Yüzyıl Deniz İpek Yolu’nu daha iyi ve sağlam bitiştirmiş oldu. Yeni Uluslararası Kara ve Deniz Ticaret koridoru, Singapur ve batı Çin’in eyalet düzeyindeki bölgeleri tarafından ortaklık halinde kurulmuş bir ticaret ve lojistik geçidi oluşturuyor. Koridor operasyonunun merkezinde Chongqing Belediyesi bulunuyor. Ocak-haziran döneminde, ticaret koridorunun ülke içindeki kara-deniz bölümü 47 bin 880 standart konteyner eşdeğeri mal taşıdı. Bu miktar, koridorun lojistik ve işletme yönetim merkezinin verilerine göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 147 oranında bir artışa denk düşüyor. Öte yandan, yine yılın ilk yarısında Chongqing çıkışlı deniz ve kara kombine taşıma trenleri 952 kez sefere çıktı ki, bu da bir önceki yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 147 oranında bir artış ifade ediyor. |
|||||
|
Son Dakika
- DünyaKaderi FED’e bağlı gelişmekte olan ülkeler emniyet kemerini bağladı
- DünyaÇin ile Rusya’nın ticaret hacmi 240 milyar dolara çıktı
- BitcoinAkbank LAB’den ReFi Türkiye Platformuna özel Blockchain karbon ayak izi hesaplayıcı
- EkonomiIBAKTECH’te bu yıl uluslararası ziyaretçi sayısı yüzde 46 arttı
- DünyaÇin ile Fransa arasında 20’ye yakın iş birliği anlaşması imzalandı
- TurizmGastronomi, ekonomiyle buluşuyor ve 4. Global GastroEkonomi Zirvesi başlıyor
- EnerjiAkkuyu NGS’nin 1. ünitesinde ‘Buhar kızdırıcı-Ayırıcıların montajı tamamlandı
- GirişimcilikGirişimci projeye başlamadan önce neler yapmalı?
- DünyaDünya’da en çok hangi iktisadi sistem tercih ediliyor?
- KobiTürkiye ve Dünya Gündemi (04.05.2004)
POST A COMMENT.