Çin ile Singapur arasındaki deniz-kara ticaret koridoru erişimini dünyanın 106 ülkesinin ve bölgesinin 304 limanına çıkararak İpek Yolu’nun Ekonomik Kuşağını ve 21. Yüzyıl Deniz İpek Yolu’nu daha iyi ve sağlam bitiştirmiş oldu. Yeni Uluslararası Kara ve Deniz Ticaret koridoru, Singapur ve batı Çin’in eyalet düzeyindeki bölgeleri tarafından ortaklık halinde kurulmuş bir ticaret ve lojistik geçidi oluşturuyor. Koridor operasyonunun merkezinde Chongqing Belediyesi bulunuyor. Ocak-haziran döneminde, ticaret koridorunun ülke içindeki kara-deniz bölümü 47 bin 880 standart konteyner eşdeğeri mal taşıdı. Bu miktar, koridorun lojistik ve işletme yönetim merkezinin verilerine göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 147 oranında bir artışa denk düşüyor. Öte yandan, yine yılın ilk yarısında Chongqing çıkışlı deniz ve kara kombine taşıma trenleri 952 kez sefere çıktı ki, bu da bir önceki yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 147 oranında bir artış ifade ediyor. |
|||||
|
Son Dakika
- EkonomiKOBİ kelimesinde ki ‘O’ harfi artık yok
- İhracatKuru incirimiz rotasını Kuzey Amerika’ya kırdı
- EkonomiDoğal taş ihracatında ibre yukarı döndü
- DünyaAlmanya Başbakanı Scholz’dan Çinli otomobil üreticilerine çağrı
- EkonomiMesleksizlik sorunu alarm veriyor
- KobiÇinliler yapay zekâ sayesinde Türkçe tanıtım yapmaya başladı
- EkonomiTürk doğal taş ihracatçıları Çin’den başarıyla döndü
- DünyaENSİA’dan İspanya’ya WindEurope çıkarması
- GirişimcilikŞekerbank’tan tarıma yönelik yatırımlara 48 ay vadeli finansman
- EnerjiNew Holland’ın Elektrikli Traktörü T3 Electric Power görücüye çıkıyor
POST A COMMENT.