Al-Futtaim, A.S. Watson Grubu ile franchise anlaşması imzaladığını duyurdu

Dünyanın en büyük ve yenilikçi özel şirketlerinden Al-Futtaim ile dünyanın en büyük uluslararası sağlık ve güzellik mağazaları zinciri A.S. Watson Grubu, grubun amiral gemisi olan sağlık ve güzellik markası Watsons’ı Körfez İşbirliği Konseyi bölgesine getirecek bir franchise anlaşmasına imza attıklarını duyurdular.

A.S. Watson Grubu’nun 180 yıllık tarihinde imzaladığı ilk franchise anlaşması ve Orta Doğu’daki ilk girişimi olma özelliğini taşıyan bu anlaşma, aynı zamanda, A.S. Watson Grubu’nun, Asya ve Avrupa pazarlarındaki kanıtlanmış liderliğini yeni bir pazara taşımasını sağlayacak.

2025’in sonuna kadar 100 mağaza açmayı hedefleyen ortaklık, bölgedeki ilk Watsons amiral gemisi mağazasını resmi olarak 1 Ekim’de Dubai Mall’da açacak. Dubai Mall’daki mağazaya, e-Ticaret portalı (Watsons.ae), WatsonsUAE isimli Watsons mobil uygulaması ve Watsons sadakat programı eşlik edecek.

Al-Futtaim Grubu Başkan Yardımcısı Omar Al Futtaim: “Küresel çapta hizmet veren yerel bir işletme olarak perakende ağımıza kaliteli ve müşteri odaklı markalar ekleyip ait olduğumuz bölgenin ekonomik büyümesine katkıda bulunmayı görevimiz addediyoruz.

A.S. Watson Grubu ile ortaklığımız, BAE ve Orta Doğu’yu dünyanın en iyi perakende destinasyonlarından biri haline getirme yolundaki çabalarımıza destek olacaktır. Watsons markasını bölgedeki diğer noktalara taşımak için sabırsızlanıyoruz.” dedi.

Watsons‘ın Orta Doğu’daki genişleme planının bir sonraki adımında; 2020’nin son çeyreğinde Dubai Festival City Center ve The Mall of Emirates’te iki outlet açmak ve 2021 yılında Suudi Arabistan pazarına giriş yapmak bulunuyor.

A.S. Watson Grubu Genel Müdürü Dominic Lai ortaklıktan duyduğu mutluluğu şu sözlerle belirtti: “Watsons’ı güzellik ürünleri konusunda dünyanın en hızlı büyüyen pazarlarından biri olan Orta Doğu’daki güzel görünmeye önem veren müşterilere sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Al-Futtaim; deneyimi ve perakende markası yönetimindeki başarılı geçmişiyle bizi çok etkiledi. Birlikte bölgeyi sayısız trend markanın yanı sıra yeni offline ve online güzellik deneyimleriyle tanıştırmak için ortaklık kurmuş olmaktan büyük bir heyecan duyuyoruz.”

Asya’nın 12 yıl arka arkaya bir numaralı markası* olan Watsons, müşterilerine tam olarak entegre offline ve online deneyimi sunmanın yanı sıra 100 milyon üyeye sahip sadakat programı ve 30 milyonluk sosyal medya topluluğuyla yürüttüğü müşteri ilişkileri, güzellik alanındaki uzmanlığıyla ünlüdür. Watsons’ın amacı müşterilerinin her zaman iyi görünüp, harika hissetmelerini sağlamaktır.

*Campaign dergisinin Asia-Pacific edisyonu ile Nielsen’ın yaptığı “Asya’nın En İyi 1000 Markası” Online Anketinin sonuçlarına göre. Anket 2020 yılında Asya-Pasifik bölgesindeki 14 pazardan 8.000 katılımcıyla yapılmıştır.

ekovizyon.com.tr

Facebook Comments

POST A COMMENT.