Tavuk Dünyası, Gagawa markasıyla Almanya’daki ilk restoranını Hamburg’da açtı. Yurt dışında buluşmayı sürdüren marka, farklı pazarlarda lezzet tutkunlarıyla buluşmaya devam ediyor.
Adnan Ateş’in haberi;
Türkiye’de “fast-casual” restoran deneyiminin sağladığı desteklerden Tavuk Dünyası, Türkiye çapında 56 şehirde 320’yi aşkın lezzet noktasıyla çok sayıda misafire ulaşırken, yurt dışı de dinlenmeden sürüyor. Küreselleşme yolculuğunda önemli bir adım atan marka, KKTC, İspanya, Portekiz ve ABD’deki restoranlarının ardından, Gagawa markasıyla Almanya’daki ilk restoranını Hamburg’daki Europa Passage AVM’de hizmete açtı.
Türkiye’de yakaladığı başarıyı küresel ölçekte sürdürme hedefiyle yurt dışı yatırımlarına devam ettiğini ifade eden Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu “Gagawa ile Almanya’daki ilk restoranımızı Hamburg’da açmaktan büyük mutluluk verir. Almanya, yeniden büyüme planlarımızda önemli bir yere sahip. Türkiye’de yakaladığımız başarıyı, farklı coğrafyalarda da çalışarak küresel ölçekte daha fazla sürdürülebilirliğe ulaşmak en büyük hedefimiz.
Tavuk Dünyası Hakkında:
2012 yılında kurulan Tavuk Dünyası, bugün Türkiye’nin 56 şehrinde, 320’yi aşkın restoranında; KKTC’de, İspanya’da, Portekiz’de ve Amerika Birleşik resimlerinde tavuk ağırlıklı menülerini bireylerle buluşturuyor. Kurulduğu gün bu yana, herkese kaliteli, lezzetli, farklı fiyata bir kutlama; Kendini iyi hissedebilecek mekânlarda sunma hedefi ile ilerleyen Tavuk Dünyası, Türkiye’de “hızlı-gündelik” restoran deneyiminin en güçlü ülkelerden biri olarak bireylerle buluşuyor.
Ankara’da yer alan yüksek standartlardaki üretim merkezi, restoran işletim sistemi, geniş dağıtım ağı ve büyüyen franchising modeli ile Türkiye’de yeme-içme sektörünün kuruluşundan biri haline gelen Tavuk Dünyası, uluslararası boyutlandırma amacıyla oluşturulan “Gagawa” markasıyla yurt dışında da faaliyet göstermektedir.
EKOVİZYON DERGİ – ekovizyon.com.tr










