Siesta, 2022 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyor.

ESTA MOBİLYA 2022’DE DE YENİ YATIRIMLARINA DEVAM EDECEK

Türkiye’nin ilk plastik bahçe mobilyaları ile sektörün lideri konumundaki Siesta, gerçekleştirdiği ihracat ve yatırımlarla, 2022 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyor.

Siesta Mobilya, her mekana uygun dayanıklı ve kaliteli ürünlerini sürekli olarak geliştirdiği ve genişlettiği ürün gamıyla müşterilerinin beğenisine sunuyor. Global bir marka olma hedefiyle yatırımlarını gerçekleştirmeyi sürdüren Siesta Mobilya, 100’ü aşkın ülkede 500 satış noktasına ulaşarak, sektöründe en çok ihracat yapan firma konumunda yer alıyor.

Siesta Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Işıldar

Siesta Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Işıldar, 2022 hedefleri ile ilgili olarak; “Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) rakamlarına göre Türkiye’de en çok ihracat yapan 1000 firmadan biri olarak, 2021’in son günlerini geçirirken, ciromuzun bu sene için 450 milyon TL civarında olduğunu söyleyebilirim. Toplam ihracat rakamımız ise 40 milyon doların üzerinde seyrediyor. 2022 için büyüme hedefimiz 700 milyon TL. 2021 yılında Amerika Birleşik Devletleri, Meksika, Fransa ve Benelux pazarında yüksek satışlar gerçekleştirdik ve Tahiti Adası, Venezuella, Kübra, Kamerun, Gana, Kongo Cumhuriyeti gibi yeni ülkelere de ulaşarak başarılı bir şekilde büyüdük. Amerika pazarı bizim en büyük pazarımız arasında yer alıyor. Uzakdoğu’da yaşanan konteyner krizi, lojistik maliyetler ve Amerika ile Çin arasındaki soğuk ticaret savaşı nedeniyle buralardan gerçekleşen alımlar, Türkiye’ye yönelmiş durumda. Biz de dış mekan mobilyaları ürün tedariğini, Amerika, AB ülkeleri ve Avustralya gibi ülkelere gerçekleştiriyoruz. AB ülkelerinde özellikle Benelux bölgesinde, İngiltere ve İrlanda, Fransa gibi ülkelerde kapasitemizi artırıyoruz. 2022 planlarımız arasında New York, Miami, Los Angeles gibi şehirlerde de yeni mağazalar açarak, 2023 yılına kadar satışlarımızı Amerika pazarında 20 milyon dolara çıkarmak yer alıyor. Almanya pazarı da 2022 yılında büyümek istediğimiz pazarlardan biri. Yıllık 2 milyon adet üretim hacmimiz ile farklı yaşam alanlarında hayatı kolaylaştıran işlevsel çözümler geliştiriyoruz. Bu sene üretim kapasitemizi %20 oranında artırdık. 2022’de ise yeni yatırımlarımız devam edecek.” şeklinde konuştu.

2018 yılından bu yana Euroleague Basketbol global sponsorluğunu sürdüren Siesta Mobilya, 2022 yılında Almanya’nın Berlin şehrinde düzenlenecek olan Euroleague Basketbol Final Four organizasyonun resmi sponsorluğuna devam edecek.

EKOVİZYON DERGİ – ekovizyon.c0m.tr

Facebook Comments

POST A COMMENT.