Moda perakendesinin devi, bir yılda 118 basamak birden yükseldi, 2.nci oldu

D’S DAMAT / Orpa Pazarlama, İSO “Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2015” araştırmasında 223,67 milyon TL üretimden satışı ile ikincilik elde etti.

Türkiye moda perakendesinin lider şirketi Orka Holding’in bir kuruluşu olan D’S DAMAT / Orpa Pazarlama, İstanbul Sanayi Odası tarafından her yıl düzenlenen “Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2015” araştırmasında bir önceki yıla göre 118 basamak birden yükselerek ikinci oldu.

Türkiye moda perakendesinin lider şirketi Orka Holding’in bir kuruluşu olan D’S DAMAT / Orpa Pazarlama, İstanbul Sanayi Odası tarafından her yıl düzenlenen “Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2015” araştırmasında ikinci oldu.

Araştırmaya göre bir yılda üstün bir performans sergileyen D’S DAMAT/Orpa Pazarlama, 2014 yılında 120. sırada olduğu listede, 2015 yılı itibariyle 118 basamak birden yükselerek ikinci olma başarısı gösterdi. D’S DAMAT /Orpa Pazarlama, İSO Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2015 araştırmasında, 223,67 milyon TL üretimden satışı ile ikinciliği elde etti.

orka orakçıoğlu damat tween

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, gerek altyapı gerekse insan kaynağına çok önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerini, Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu araştırmasında elde ettikleri başarının bunun bir yansıması olduğunu söyledi.

Orka Holding’in üretim ve ihracatta elde ettiği başarıların süreceğine inandıklarını dile getiren Orakçıoğlu, “Orka Holding, Damat, Tween ve D’S Damat markaları ile kaliteli ürünleri ve lüksü satın alınabilir fiyatlarla sunan bir şirket. Moda endüstrisinde perakende mühendisliği yaparak tüm operasyonlarımızı titizlikle yürütüyor ve tecrübemizin verdiği güçle gerek Türkiye gerekse yurt dışında girdiğimiz her pazarda farkımızı ortaya koyuyoruz. Tasarım anlayışımız, moda perakendesinde öncüsü olduğumuz Ar-Ge faaliyetleri ile bütünleşerek yaşam stiline dönüşüyor” dedi.

Markalı ürün ihracatı Türkiye ortalamasını beşe katladı

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Türkiye’nin üretim ve ihracatına katkıda bulunmaya devam edeceklerine dikkat çekti. Gelecek beş yılda hedeflerinin iki buçuk kat büyümek olduğuna değinen Orakçıoğlu, “Bunu da ihracatımızı ve yurtdışındaki mağaza sayımızla yurtdışındaki etkinliğimizi arttırarak yapmayı planlıyoruz. Bu yılsonuna kadar açılacak mağaza sayısı, yılbaşındaki hedefimiz olan 25’i geçip 50’ye ulaşacak. Yılsonunda 60 ülkede toplam 100 mağazaya ulaşacağız. Yurtiçi ile birlikte yılsonunda toplam mağaza sayımız 300’ü aşacak. 2016 yılında ihracatımızı iki kat arttırarak 20 milyon dolara ulaşacağız. Halen markalı ürünlerimizle, Türkiye’nin kilogram başına normal ihracat ortalama fiyatının 5-6 kat daha üzerinde ürün satarak ihracat gerçekleştiriyoruz. İhracat hedeflerimize ulaşmamızdaki en büyük faktörler ise yaptığımız altyapı çalışmaları, markamızın yurtdışındaki bilinirliğinin yanı sıra tasarım ve koleksiyonlarımıza olan ilgi oluyor. Ciroda ise bu yılsonunda 500 milyon TL hedefimize ulaşacağımıza inanıyoruz” dedi.

 

Ekovizyon Dergi

Medya Üretimi

Facebook Comments

POST A COMMENT.